kita mungkin boleh memiliki raga seseorang,hati seseorang bahkan cinta seseorang, tapi kita tidak boleh memiliki jalan hidup seseorang......

Wednesday, April 13, 2011

cinta x semestinya memiliki....

CINTA



benarkah,,......






apa itu cinta???



adakah???



satu perasaan yg sukar tuk dijangka...
btl ker aku dh jth cinta?? atau hnya syg seor shbt??


cinta x semestinya memiliki tp amat bermakna jika melihat org yg dicintai bhagia... x smua org brani untuk meluahkan apa yg dirasa.. cukup sekadar melihat dia setiap hri bhgia..

aku bhgia dpt melihat die bhgia setiap hri...
x perlu luahkn apa yg dirasa..
tp aku takut jauh dri dia..
wlau x brjumpa..
tp aku tau dia ada sini..


ya Allah jika benar aku tercipta dri tulang rusuknya maka Kau dekatkan lah dia dgn ku, jika dia bkn untuk ku maka Kau pertemukan lah dia dgn seorang wanita yg sepadan dgnnya....





No comments:

Post a Comment