kita mungkin boleh memiliki raga seseorang,hati seseorang bahkan cinta seseorang, tapi kita tidak boleh memiliki jalan hidup seseorang......

Monday, April 18, 2011

Aku Nk K.A.W.I.N dh ker?????



ptg td kol 2.30 ptg..ade sorg member call... sesi berdialog pn bermula...

cik yatie : wei, pe crte??ade gosip2 bru ker??

en.member : wah cntk bhse x de salam2 dh ker??

cik yatie : hehehe lupe.. asalamualaikum...

en.member : waalaikumsalam.. ha tau pn bg salam, tau la drh manis... kesian laki ko esok asyik kna serah je time call ko...

cik yatie : ala time ckp dgn laki aku sok, aku pngil la die syg ker.. abg ker?? hehehe.. ala ayat mnja2 gitu...nie tibe2 call aku nie de crite ape plk nie...

en.member : crte sal ko lah..wei bju nikah dh tmph ker?? calour ape?? cntik x?? bju sanding?? pelamin smua dh setel ker??

cik yatie : dh2 aku dh tmph dh nti hbs exam aku g test bju ok ker x, bju sanding dh lme siap mse cti rye cina tu dlu .. pelamin smua mak aku yg setel kn.. ala aku wat majlis kecik2 jer.. laki aku tu pn keje jurutera jer...

en.member : juru gmbr cmner ade dh ker?? dj smua???

cik yatie : alang2 dh ckp sal nie aku nk mntk tlg ko nie.. ko nk x jdi DJ mse kwin aku tu nnti??nti aku hulur la sikit2.. jurugmbr tu sepupu aku jer... mls nk amik yg mahal2..

en.member : ala blh jer kt kn member.. aku x caj ko pnye... nk sruh aku karaoker pn blh jgk.. tp klu wat joget lambak msti gempak weding ko nnti...

cik yatie : ala buat la pape pn.. jnji meriah.. x mo sunyi sgt...

en.member : ok2 jgn riso yg tu ko serah je kat aku tau la aku wat ape nnti..

cik yatie : thanks yer.. nti ko kwin aku sponsor ko kek plk yer.. nk sponsor bju den x mmpu...

en.member : ala wei aku nie x tau la nk kawin bile?? jodoh x jmpe lg...mcm x sng ke kn mcm bru smlm jer kt tiru2 time exam.. bln depan ko dh nk kwin dh.. msti dh x leh lepak sme2 lg kn..

cik yatie : ala ayat nk emo plk...klu rndu call je la.. mcm x biase plk..

en.member: ye lah ko tu.. org dh kawin nie lain tau....(sesi nasihat, dn ayat2 emo....)

lps 1/2 jam..

en.member: ok la beb aku nk msuk keja dh nie... pape pn good luck tu exam ko jer... thniah jgk.

cik yatie : ok2 thanks tau.. syg ko... ahaks2...


tibe2 aku terpikir... bia btl aku dh nk kawin... kwn2 aku rmai x bg tau lg nie.. sibling2 kat USM nie lg... ala cmne la aku blh lupe plk nie...
dh sedia ke aku jdi isteri org... jdi ibu kpd bkl anak2 aku....
ya Allah rse berdebar2 plk...



tp tiba2 ade pkra x menyenagkan brlaku.......



jam 3.00 ptg en. member nie anto msg kat aku...
lahabau pnye bdk... rupenye aku slh call org... yg ko g layan tu jgk td knp??? mati2 aku igt aku call si %&^&* tu... hempeh tol....buang kredit jer....

p/s: wktu en.member call aku tgh tido...so aku itg aku tgh mimpi so aku lynkn jer la.. hahahahaha....lmbt btl otak aku pikap bnde nie... dh 1/2 jam bru aku gelak guling2 .... ahahahahah

disebbkn asyraf muslim dh nk bertunang... blh x suami mcm hady mirza.... x pn zahiril adzim pn blh la jgk...

2 comments:

  1. kpd en.member lain kli klu call aku tnye dlu aku tgh wat pe.. klu aku tgh tido jgn ajk borak...

    ReplyDelete