kita mungkin boleh memiliki raga seseorang,hati seseorang bahkan cinta seseorang, tapi kita tidak boleh memiliki jalan hidup seseorang......

Monday, April 11, 2011

aku syg kau...

Ya Allah...
aku syg sgt kat kau....
tp aku x pndai nk tnjkkan ksih syg aku..
pd aku klu aku mrh tu tndanya aku syg kt kau.....
tu tndanya aku ambil berat psl kau....
tu tndanya aku nk kau berubah jdi yg lbh baik...
aku x nk kau asyik salah...
x nk kau ulang kesilapan yg sama..

aku nk kau tahu....
aku nk kau berdikari supaya kau x terlalu bergantung dng org lain..
aku nk kau jdi yg terbaik utk masa depan..
jgn jdi lemah sbb aku nk kau kuat...
jgn jdi mlas sbb aku nk kau rajin...
aku x nk dgr kau mengeluh sbb aku pn x kuat...
jgn mntk tlg selalu sbb aku x kn selalu ada tuk kau..
aku tau ko de mslh tp aku nk kau tau aku pn de mslh jgk...
jgn selalu menangis sbb aku x blh selesaikan masalah kau...
aku tau kau sedih tp aku x kn pujuk sbb tu akan lbh mlemahkn kau...

aku tau kau trasa..
tp aku trlalu sygkn kau..
sbb tu aku x nk mnja kau...

'mgkin cara kt brbeza'
'tp ksh syg aku pd kau ttp sama'


p/s; sory aku tau kau terasa sgt dgn aku, i try to change..

No comments:

Post a Comment