kita mungkin boleh memiliki raga seseorang,hati seseorang bahkan cinta seseorang, tapi kita tidak boleh memiliki jalan hidup seseorang......

Tuesday, October 11, 2011

Playfull kiss....

salam..
ok mai aku bg tau pasai apa yg aku bzy sgt2 dlm minggu nie..

sbb cerita nie..

bersemangat gila aku tgk crta nie.. x tido pn aku sanggup...tp knp time wat asgmnt aku x mcm nie plk.. pelik kan... cbe la dlm buku ltk hero mcm kat dlm drama nie msti aku x tido sbb baca buku jer...hihihi







dlm msa x smpai 24 je aku dh blh hbskn drama playfull kiss nie...
aku pn x tau la apa yg aku dok meroyan tiba2 jer nk tgk sgt2 cerita korea and hindustan..
pelik aku..smpai sanggup x tido mlm nk hbs kn tgk drama nie..
and sbg balasannya aku mengantuk sgt2 time kelas tarian... nsb baik ckgu yg ajo ari tu baik.. so x de la terasa sgt...
and you know what i hate dancing class coz its will make my leg hurt..
aku benci menari lg2 tarian zapin... penat oo nk berdiri duduk lps tu berdiri balik duduk lagi.. aku nie dh la jenis org yg klu duduk tu dh mls nk berdiri... sakit kaki aku nk pnjt tgga...

p/s : harap2 kelas tarian hbs dgn cepat.. amin..
misi aku dh bermula mlm nie... hrp2 berjaya la yer... tlg doakan tau..

No comments:

Post a Comment